Vanavond pas! - Reisverslag uit , van Gertruud Schalen - WaarBenJij.nu Vanavond pas! - Reisverslag uit , van Gertruud Schalen - WaarBenJij.nu

Vanavond pas!

Door: Gertruud

Blijf op de hoogte en volg Gertruud

14 Juli 2007 | ,

Lieverds, (onder andere Doorke en Rianne)
Ik vertrek vanavond pas!!
Dus morgen zit ik pas met mijn kont in Kreta!!!
Spannend! Ik heb net een stoel gereserveerd in het vliegtuig: nummer 29 F! hahah vet cool.

Nu nog dingetjes inpakken enz en dan is het bijna zover! Ik vind dat ik ga vliegen misschien nog wel spannender nu dan dat ik naar Kreta ga! Maar het hangt natuurlijk wel met elkaar samen! (duh)

Nou tabee lieve schatten!

Filakia (zoals ik al van Doorke heb geleerd)

Gertruud

• 14 Juli 2007 - 20:57

Henny:

nu alleen maar genieten van alle mooie nieuwe dingen die je gaat doen. deze ervaring kan niemand je later meer afnemen. je leest dit ws. pas als je al op kreta bent, dus hoop ik dat de vliegervaring een goeie is geweest op F29.
    nouw truuzy laat alles maar over je komen en een hele dikke kus van mams
    doegie.

• 15 Juli 2007 - 20:21

Wybren:

Haha, soweiso een goede plek uit gekozen! Veel plezier daar in Kreta en zorg dat je een leuke tijd daar hebt. Je bent waarschijnlijk al in Kreta lekker aan het BBQ'en. Ben erg jaloers. Ik ga weer een regenachtige week te gemoet hier in NL. Maar goed,... het zij je gegund :P. Kus,

Wybren