Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit , van Gertruud Schalen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit , van Gertruud Schalen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Gertruud

Blijf op de hoogte en volg Gertruud

13 Juli 2007 | ,

Hallo iedereen!
Nog 1 nachtje slapen en dan is het bijna zover: ik ga vliegen naar Kreta!!
Inmiddels heb ik alle spulletjes die ik nodig denk te hebben al gekocht, inclusief een hele vette digitale camera! Die ook onder water kan! Super gaaf! (zie mijn eerste vissekom foto's)

Gisteren is Simo, de jongste van de 3 kinderen van de familie Maniadaki, 1 jaar geworden!! (Van harte nog!)
Dat vieren we zondag met een bbq. Dus Gertruud valt dan heerlijk met haar (slaperige) neus in de boter. Ik ben benieuwd en heb er zin in!!

Tot later!

Liefs, Gertruud

• 13 Juli 2007 - 17:35

Mariette:

Ciao bella,
    heel erg veel plezier aankomende weken! Voor mij nog 2 nachtjes slapen en dan vlieg ik naar Rome om te gaan backpacken in Italie! We hebben beide ongetwijfeld 1 overeenkomst aankomende tijd: ZON :P
    Veel plezier!

Kus en toedels
    Jet

• 13 Juli 2007 - 17:46

Myrth:

Jaja nu wordt t echt spannend...
    Ik ga lekker de visterparents papa uithangen onder de zon van Duindorp, boeken lezen, meubeltjes maken en een beetje zadelpijn oplopen.

Ik hou je waarbenjij.nusitedingentje in de gaten, doen we nog een wijntje vnaaf? Groentje&fruit.

• 13 Juli 2007 - 20:11

Lieke:

Hey gertruud,
    Heel veel plezier daarzo, geniet ervan en niet te veel meer aan Nederland denken he. Dat kan je wrs nog de rest van je leven. Ik ga morgen eindelijk ook op vakantie, na twee dagen griep te hebben gehad :(
    Dikke kus

• 13 Juli 2007 - 23:06

Robert-jan:

veel plezier daar...leuk je nog even gezien te hebben vanmiddag. kus

• 14 Juli 2007 - 09:06

Antonet:

Heej Ger,
    Heel heel veel plezier! Je zal nu wel ongeveer aangekomen zijn en aan het genieten van de zon. Tot over een paar weekjes! succes en groetjes van Cas.
    XXX Antonet en Caspar

• 14 Juli 2007 - 09:25

Zus:

Zit ze daar ineens met 'r kont op Kreta! Have fun meis!

xx!

• 14 Juli 2007 - 13:29

Suzanne:

heey nicht veel plezier daar hè????:P
    en maak er wat van

x-x Suzanne x-x

• 16 Juli 2007 - 06:41

Ande:

Hey Truusje! Heel veel plezier daar en geniet ervan! Komen de foto's tussendoor al op de site? Tot snel! Kus Ande

• 16 Juli 2007 - 14:32

David & Dirk:

Veel plezier vanuit het zonovergoten Corsica!

xx