Welkom - Reisverslag uit , van Gertruud Schalen - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit , van Gertruud Schalen - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Gertruud

Blijf op de hoogte en volg Gertruud

08 Juli 2007 | ,

Hallo allemaal!!
Welkom op mijn 'waar-ben-jij-websitje' waar ik de komende weekjes jullie op de hoogte zal houden van mijn (oppas-)avonturen in het zonnige Kreta!
Het zijn maar 6 weken werken, maar toch leuk, kunnen jullie hopelijk ook wat fotootjes zien!!

Enjoy my site, (binnenkort meer Grieks hierop, ik moet nog even oefenen!)
En laat een berichtje achter als je zin hebt!

Liefs, Gertruud

P.S. Voor de Hagenezen onder jullie: zaterdagnacht rijd ik tegen een uur of 3 met Margot naar Schiphol. Tot die tijd zou ik het leuk vinden als jullie ons met een redbulletje (of jullie met een drankje) vergezellen! (lokatie is nog onbekend, maar in ieder geval niet mijn net schoongemaakte huisje...)

• 09 Juli 2007 - 08:35

Doorke:

De eerste?! Jeej! Have fun zussie!

Filakia!!

• 09 Juli 2007 - 21:06

Henny:

en mams is de tweede!
    heel, heel veel plezier en dikke kus! doegie!

• 11 Juli 2007 - 11:40

Rianne:

hey meis!

Waar blijven die verhalen?? ;) Heel veel plezier en ik ben heel benieuwd hoe je het daar hebt!!

liefs,

• 11 Juli 2007 - 16:02

Beatrijs:

en ik ben de vijfde...nou ja...vierde...haha

Meid, heeeeel veel succes en plezier en lol toegewenst!!! en leuk idee zeg deze site (you're welcome!)!!

Ben benieuwd naar je avonturen!
    goede reis iig!!

liefs Beatrijs

• 11 Juli 2007 - 20:14

Henny:

nog 3 nachtjes slapen en een nachtje spannend wakker blijven! je moet ons ook op de hoogte houden van de laatste voorbereidingen, dit is toch een "dag"boek!
    dikke kus mama

• 13 Juli 2007 - 15:24

Jo An :

He! Yeah! Dus je gaat toch! echt echt leuk. dat zal vast weer n kei leuke goeie ervaring worden voor lieve truup.
    veel plezier en succes daar.
    kus en liefs! jo an